EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool
EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool

چگونگی مراقبت از دستگاه کلید SEC-E9 شما

در این پست، من بعضی از نکات را برای شما به منظور مراقبت SEC-E9 کلید برش ماشین به طوری که شما می توانید SEC-E9 در شرایط خوب نگه داشتن و استفاده از زمان طولانی تر به اشتراک بگذارید.

SEC-E9 استفاده و تعمیر نکات برای مراقبت از کلید برش کلید خود را:

SEC-E9 Key Cutting Machine Overview

منبع تغذیه

برش کلید SEC-E9 تنها می تواند به طور معمول تحت DC24V / 5A کار کند، در صورتی که ولتاژ منبع تغذیه بیش از DC24V باشد، ممکن است دستگاه به دلیل بروز ولتاژ آسیب دیده باشد؛ در ولتاژ پایین، باعث کاهش خروجی موتور می شود و موقعیت نادرست حرکت و تلاش های ناخوشایند برش را ایجاد می کند.

 

برش

لطفا برش را به طور مرتب تغییر دهید و مطمئن باشید که از برش اصلی Kukai استفاده کنید. این بسیار مهم است.

 

بلوک های کلیدی

قبل از برداشتن یک کلید، لطفا بررسی کنید که آیا کلید خالی استاندارد است. اگر کلید خالی خود ناقص باشد، ممکن است قادر به دستیابی به نتایج مورد نظر نباشد.


سرعت برش صحیح

مواد خام کلیدی بر عملکرد برش برش تاثیر می گذارد. لطفا سرعت برش را با توجه به سختی خالی کلید انتخاب کنید، این به شما کمک می کند که طول عمر برش را حفظ کنید.

 

محیط کار

قرص را به نور خورشید نرسانید. هنگامی که قرص به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار می گیرد، دمای آن افزایش می یابد و لامپ در صفحه نمایش به سرعت شتاب می گیرد، این امر عمر مفید قرص خود را تا حد زیادی کاهش می دهد و ممکن است قرص حتی منفجر شود. لطفا دستگاه را ضرب و شتم نکنید، ماشین را در باران یا برف قرار ندهید.


تمیز

به منظور افزایش عمر مفید E9 در عین حال حفظ دقت دستگاه، شما همیشه باید انجام کار خوب برای تمیز کردن، فقط از بین بردن آثار بیش از رمزگشای، برش، گیره و سینی تخلیه زمانی که هر طرف خالی کلید انجام شده .

 

بررسی منظم

پیشنهاد می کنیم هر ماه ماهیت عملکرد دستگاه را بررسی کنید و عمیقا تمیز کنید. همیشه قسمت های پخت و پز را چک کنید - پیچ ها و آجیل ها، هر چند شل یا نه.


عملیات تعمیر صحیح

هنگامی که دستگاه را نمی توان کالیبراسیون کرد یا برش یک کلید دقیق نیست، لطفا با کارکنان پس از فروش تماس بگیرید تا قطعات آسیب دیده را جایگزین کنید و یا به موقع تنظیم موقعیت های اشتباه

شما باید تحت هدایت تیم پشتیبانی ما انجام کار تعمیر، شما نمیتوانید دستگاه را به صورت خصوصی جدا کنید. لطفا قبل از انجام تعمیرات، به یاد داشته باشید که پریز برق را جدا کنید.


-car key deals

Xhorse condor mini

 

Volvo VXDIAG VCX NANO

Auro im600 key programmer

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.