EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool
EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool

آیا می خواهید یک کلون فورد VCM II دریافت کنید؟

اگر شما مطمئن نیستید که آیا یک کلون فورد VCM II خریداری کنید یا خیر؟ این وبلاگ شما را با برخی از اطلاعات در مورد آن نیز با برخی از بررسی کاربران را به اشتراک بگذارید.

 

OEM بی سیم فورد VCM II ابزار تشخیص Flight Recorder VCMII IDS

 

دلایل: چند عملکردی همانند اصل

شاید شما در مورد این خرید عصبی هستید، اما در واقع، کلون فورد vcm II دارای عملکردهای مشابه همان اصلی است. در اینجا لیست توابع برای مرجع شما لیست می شود.

* به رسمیت شناختن خودکار خودرو

* خواندن و پاکسازی کدهای مشکل تشخیصی (DTCs)

* جریان داده زنده با قابلیت ضبط و پخش برای ECU اصلی

* راهنمای گشت و گذار

* نرم افزار جدید Re-flash برای ECU های موجود

* برنامه نویسی و نصب و راه اندازی ECU های جدید (PCM، ABS، کلاستر ابزار، کیسه هوا، پمپ های سوخت و غیره)

* کلید های جدید برنامه

* کپی انژکتور

* تنظیم، تنظیم و یا حذف فرمانداران سرعت

* بازسازی DPF

* ترمز ترمز

* تنظیم زاویه فرمان

* همه توابع دیگر فروشنده

دلیل 2: ویژگی های کلون VCM II


چرا چین کلم Vcm II بسیار ارزان است. با ویژگی های ناقص نه، کلون VMC II با کیفیت خوب و همچنین اصلی به شرح زیر است:


clone Ford VCM II ابزار تشخیصی Ford OEM جدید است. این سیستم تشخیصی با استفاده از نرم افزار IDS را تشخیص می دهد.

* Ford VCM II رابط تشخیص نام تجاری جدید از Ford برای استفاده با نرم افزار تشخیصی مجتمع (IDS) است.

* Ford VCM II برای قطعاتی از وسایل نقلیه فورد 2013 جدید مورد نیاز است و با 16 پین فورد پشت سر هم سازگار است. این دستگاه ماژول اندازه گیری وسایل نقلیه (VMM) و هواپیمای جدید (CFR) را پشتیبانی می کند.

* CFR یک کابل اختیاری است که اجازه می دهد تا VCM II برای نظارت و ثبت جریان داده های زنده. این مزیت را برای تکنسین ها هنگام تشخیص فراهم می کند.


در اینجا برخی از نظرات مشتریان از انجمن ها مطرح می شود:

--- چند هفته پیش این خرید را خریدم و این کار عالی است. به جز من شنیدم که فای با نسخه های جدیدتر ids کار نمی کند، اما من فقط از usb one به هر حال استفاده می کنم

این نسخه SP177-C1 است

 

 

--- من فقط VCM II SP177-C1 کلون از چین دریافت کردم ... من نصب IDS V95 و به روز رسانی نرم افزار که به طور موفقیت آمیز به پایان رسید.

 

 

 

--- "من عکس های PCB از واحد را ضمیمه کردم."


 

 

 

به نظر می رسد یک کلون با کیفیت خوب است

 

 

 

مهمترین نکات: از کجا خرید فورد VCM2 کلون: SP177C یا SP177C1؟


Original post: http://blog.eobdtool.co.uk/guide-to-buy-clone-ford-vcm-ii-from-china/

>Lonsdor JLR doctor is a key tool for Jaguar and Landrover

OBDSTAR release a new key programmer for Opel: OBDSTAR H111

Mart tool key programmer is specially for Land Rover and Jaguar KVM Keys

VIDENT is a new diagnostic tools brand

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.