EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool
EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool

بهترین بررسی برنامه نویسان کلید اصلی اتومبیل


Car Key Program immobilizer های فوق العاده قابل حمل و دستگاه های برنامه نویسی کلیدی هستند که برنامه نویسی کلید حرفه ای ، خواندن کد پین و غیره را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مارک های برنامه نویسان کلید ماشین ما ارائه می دهیم پوشش های Autel IM608 & IM508 ، Xhorse VVDI2 / VVDI MB / VVDI BMW ابزار ، obdstar X300 DP Plus ، Lonsdor ، Yanhua Mini ACDP ، Tango ، Xtool X100 Pad 2، XTOOL X100 Pro2، Autek iKey820 و غیره ، که اکثر کلیدهای ماشین از خودروهای اروپایی ، آمریکایی ، آسیایی و چینی را پشتیبانی می کنند.

بررسی Autel IM608


من ابزارهای Autel زیادی دارم و آنها واقعاً برای من در این زمینه خوب بوده اند ، بنابراین طبیعتاً Autel IM608 حرکت من برای شروع کار بود. اشتراک من را آنگونه که ممکن است برای دیگران مهار نکند ، زیرا من که اشتراک خود را به پایان رسانده ام که ​​من از توانایی آنها امکان پذیر شده ام ، به پایان رسید. در مقایسه با قیمت اشتراک فوری ، اتل افت سطل است.
تا کنون مرا دست خالی کاملاً خالی نگذاشته است. من یک هیوندای آزرا در سال 2008 داشتم که از گرفتن کد پین خودداری کرد ، بنابراین مجبور شدم یکی را بخرم. یک فرمانده جیپ داشته باشید که از تغییر PCM VIN در OBD2 حتی اگر در بسیاری دیگر نیز کار کرده باشد خودداری می کند. . 2008 Saab 9-3 کد PIN را از آن خارج نمی کند.

بررسی VVDI 2:

vvdi mb ، اگر هزینه خود را پرداخت کند باید وزن کنید ، آیا مرسدس را به میزان کافی دریافت خواهید کرد تا بتوانید بازپرداخت کنید و با نرخ NI چه خطراتی را برای آمادگی با خودروهای تا 50k ارزش آماده می کنید.

همه چیز به بازپرداخت می رسد ، و خطر در مقابل سود در پایان روز ، فقط یک ماشین را به قتل می رساند که سود زیادی را برای چنگ زدن به عقب می کشاند ، اگرچه در NI ، رحمت کسی را بکشید که ممکن است آن کیف بدن را رزرو کنید.

بررسی obdstar:

Obdstar بسیار خوب است
قیمت خوبی ... و بسیار خوب کار می کند واقعاً برای قیمت بسیار مناسب است

من xtool pad 2 pro دارم و در مقایسه با obdstar X300DP Plus…. OBDSTAR برتر است ... خیلی خوب کار می کند Fiat Renault BMW و مارک های دیگر که کار با تیم دیگری کار ساده ای نیست.
همچنین بسیار بهتر از Autel IM608.

من از X300DP استفاده می کنم و از آن بسیار خوشحالم. بیشتر اتومبیل های آسیایی و برنامه نویسی کلیدی در اتومبیل های جدیدتر (به جز VAG BMW MB) با این یکی برای من انجام می شود.
اولین ابزار من Xtool pro pad بود. این یک ابزار خوب است اما من تحت تأثیر قرار نگرفتم ، نگاهی به obdstar کردم و بسیار شبیه به پد حرفه ای است ، بنابراین فرض می کنم کمی متفاوت باشد اما زیاد نیست. دوست خوب من OBDSTAR دارد. من مانند دو کلید برنامه نویسی کرده ام و از ابزاری استفاده نکردم که بگوید خوب است یا نه.
من فکر می کنم OBDSTAR بعد از تجربه مزیت های زیادی نسبت به Xtool pro pad و Autel im608 به خصوص برای اتومبیل های ژاپنی و اتومبیل اروپایی دارد ، ارزش آزمایش دارد.


منبع: https://blog.uobdii.com/best-car-key-programmers-reviews/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.