EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool
EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool

نحوه ضبط اطلاعات برای قرص Xtool شما

اگر یک مشکل را با استفاده از xtool برطرف کنید، یک راهنمای ضبط داده از XTOOL برای شما است. ارسال داده ها به مهندس می تواند آنها را برای حل مشکل شما به سرعت کمک کند.
توجه داشته باشید: این راهنمای را می توان در قرص XTOOL مانند XTOOL 100 پد، X100 pad2، XTOOL EZ500، XTOOL PS2 HD استفاده کرد ...

راهنمای اینجاست:
1. کلید را وارد کنید و سوئیچ جرقه را روشن کنید، دستگاه را به وسیله وسایل نقلیه وصل کنید، سپس وسیله نقلیه ای را که می خواهید تشخیص دهید انتخاب کنید.
 
2. برای اطمینان از اینکه آخرین نسخه نرم افزار است، روی قلم کوچک "" در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید تا ورود داده ها را روشن کنید، نماد چشمک می زند تا ضبط را نشان دهد و روی مدل انتخاب مدل های دستی برای انتخاب مدل خودرو خود کلیک کنید

3. بر روی منوی "کنترل واحد" و قسمت مورد نیاز برای آزمایش را انتخاب کنید و وارد رابط کاربری غیر عادی تشخیصی شوید.
 
4. پس از اتمام تمام آزمایش، روی Xtool X100 Pad2 روی آن قلم کوچک روی "Xtool X100 Pad2" کلیک کنید، سپس فرم بازخورد بازپخش شده و ستون اطلاعات کاربری تلفن تماس و صندوق پستی را پر کنید، نقطه "ارسال" را برای ارسال. آدرس ایمیل در این بخش تکنولوژی XTOOL است. و اطلاعات شما به مهندس XTOOL ارسال می شود.

5. پس از ضبط اطلاعات، لطفا نام و نام خانوادگی مدل ماشین مورد استفاده خود را که به ما در مطابقت با داده ها کمک می کند ارسال کنید.
 نام و نام خانوادگی مانند این است:
Xtool نام تجاری ابزار فروش فروشگاه:
http://www.xtooleshop.com/

اخیرا موضوع بحث داغ
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.