EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool
EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool

بررسی و تجربه کاربران Autel MD808 Pro کامل سیستم

در اینجا برخی از کاربران تجربه استفاده از ابزار Autel MaxiDiag MD808 Pro را برای تشخیص کامل سیستم به اشتراک می گذارند که ممکن است به شما کمک کند هنگامی که شما علاقه مند به MD808 Pro یا یک مبتدی جدید هستید.


1. بررسی و تجربه Autel MD808 طرفدار DIYers
به عنوان یک غیر حرفه ای (DIYer)، شما همچنین می توانید یک Autel MD808 Pro را داشته باشید، گرچه تعدادی از ابزارهای OBD بسیار ارزان تر در بازار وجود دارد. به ویژه اگر شما مانند من دشمن هستید یا مایل به دانستن بیشتر در مورد وسایل نقلیه خود مانند نحوه اجرای آنها هستید یا فقط می خواهید در هنگام رانندگی صلح آمیز و یا زمانی که شما نیاز به پاک کردن کد دارید، فکر می کنم این ممکن است نهایی باشد ابزار برای شما
من Autel MD808 را برای انجام بسیاری از آزمونها، از یک ماشین 10 ساله ژاپنی به یک ماشین آلمانی 1 ساله استفاده کردم. عالی کار میکنه! ماشین 10 ساله هیچ گنگی ندارد :) من نیز اطلاعات زنده را دوست دارم، که نه تنها می تواند به عنوان اعداد نمایش داده شود، بلکه GRAPHS! به عنوان یک گیک، من واقعا دوست دارم این منحنی ها را ببینم، و من قدردانی می کنم که چقدر تلاش می کنند تا این کار را به زیبایی انجام دهند.

2. Autel MD808 Pro تمام سیستم های TPMS تنظیم مجدد بررسی ها
هیچ نمادی برای TMPS نمایش داده نمی شود، شما می توانید TMPS را در قسمت "تشخیص" => "2 واحد کنترل" => "13 TPMS" پیدا کنید. من با اطلاعات TMPS هدایت شدم تا 4 تایر خودروی من را بطور دقیق فشار دهیم. این ابزار Autel MD808 Pro را خوشحال نمی کند.


3. بررسی Autel MD808P - بهتر از Autel MD802 در حافظه و سرعت
MD802 که بسیار خوب کار می کند خریداری کرد. این Autel MD808P یک نسخه به روز شده MD802 است.
این صفحه نمایش بزرگتر و حافظه دارد و به نظر میرسد که سرعت اسکن کردن، کمی سریعتر همه سیستمها را اسکن میکند.

در اینجا یک جدول مقایسه بین Autel MD802 و MD808 عرضه شده توسط فروشنده:

4. بررسی Autel MD808 pro در تشخیص مشکل ABS و پاکسازی کد (ها) مشکل
Autel MD808P این وظایف بدون موضوع را مدیریت کرد. توانایی دیدن سنسورها در زمان واقعی عمل می کند و آنها را بر روی یک نمودار جای گذاری می کند.

5. Autel MD808 طرفدار نرم افزار تجربه به روز رسانی نرم افزار
به روز رسانی باید اطمینان حاصل کنید که یک حساب Autel ایجاد کنید تا بتوانید واحد خود را به روز کنید. هنگامی که یک حساب کاربری دارید می توانید "Maxi PC Suite" را دانلود کنید. این به شما اجازه می دهد که نرم افزار خود را به روز کنید و محتوای چاپ را خاموش کنید.

واحد من با نسخه 1.0 نرم افزار بارگیری شد.
مهم: با نسخه 1.0، از طریق کابل USB موجود نتوانستم به روزرسانی کنم. من مجبور شدم یک کارت خوان Micro SD بگیرم و سیستم عامل را به 1.5 بروز رسانی کنم. هنگامی که نصب 1.5 من گزینه جدیدی برای به روز رسانی از طریق USB داشتم.

به روز رسانی 1.6 اضافه پشتیبانی اضافی USB برای رایانه های جدید و سیستم عامل. من از ویندوز 10 استفاده می کنم و از خراب شدن یو اس بی با ابزار متصل شده - باعث ناراحتی بیشتر از هر چیز دیگری می شود. پس از به روز رسانی به 1.6 این مسئله حل شده است.

من در تاریخ 10/01/2017 به 1.6 بهروزرسانی شدم.
6.  Autel MD808 pro full system پرو چاپ تابع بررسی:
چاپ برای "چاپ" به نرم افزار شامل (که این قابلیت را فعال می کند) مفید است. من، با این حال، راهی برای چاپ محتوای گرافیکی پیدا نکردم. تا کنون تنها قادر به چاپ متن هستم. متاسفانه این متن بدون قالب بندی بسیار زیاد است.

مضرات:
صادقانه بگویم، من چندین بار با ابزار کار نمی کنم. با آن گفتم، من هنوز تحت تأثیر قرار گرفته ام. با این حال، برخی از مشاهدات وجود دارد:

هنگام درخواست چندین سنسور گراف، می توانید صفحه را تغییر دهید. به عنوان مثال، من تمام سنسورهای 4 چرخ را به تصویر کشیدم و تاخیر تقریبی 5-8 ثانیه در هنگام تغییر از نمایش متن به نمایشگر گرافیکی داشتم. هنگامی که گراف ها را به یک طرح تقسیم کردید، قبل از اینکه روی صفحه نمایش به روز شود، یک تاخیر 5-8 ثانیه دیگر بود. نه یک معامله بزرگ، اما در آن زمان من فکر نمیکردم فشار دکمه من را ثبت کند. بنابراین ... من دکمه را فشار دادم. بنابراین هنگامی که صفحه به روز شده به آنچه که من می خواستم آن را به صفحه نمایش بعدی در دنباله حدود 8 ثانیه بعد تغییر .... چند بار تکرار قبل از من گرفتار شد.


امیدوارم کمک کند. من مشاهدات بیشتری در آینده را ارسال خواهم کرد.

اعتبار به تمام سهم کاربران واقعی.
با تشکر از Laurance که تمام بررسی ها را با هم قرار داد.
www.eobdtool.co.uk

اگر شما علاقه مند هستید:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.