EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool
EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool

پوشش بهتر را انتخاب کنید و یکی از Xtool x100 pad 2 و obdstar را پشتیبانی کنید

آیا تا به حال از x100 pad2 یا ابزار obdstar استفاده کردید؟ در اینجا بحث در مورد آنها در انجمن دیجیتال کائو است. موضوع داغ در مورد کنتراست xtool x100 pad2 وجود دارد با ابزار obdstar.

ray-ray (DK Veteran) پاسخ: داستان obdstar است و xtool یک شرکت مشترک برای بسیاری از سالها بود. آنها یک مرغ یا تخم مرغ بازی می کنند که برای اولین بار آمدند؟ Obdstar شرکت را در سال 2007 و xtool در سال 2010 راه اندازی می کند. بار دیگر که اولین مرغ یا تخم مرغ را وارد کردید؟ من برای 6 ماه برای Xtooltech مشغول به کار هستم.

auto diagnosis

سوال: چگونه محصولات obdstar محبوب تر هستند و به روز رسانی های مکرر دارند، اما محصولات xtool در به روز رسانی های کم و محبوب هستند؟

ray-ray پاسخ: اگر شما به پست قدیمی نگاه کنید Xtooltech هیچ فروش در چین و یا در eBay ندارد. من از اعضای اینجا در انجمن می پرسم اگر کسی از ps80 یا ps90 کمی برای بازخورد استفاده کند. از کارگزار چینی من می خواهم که یک واحد برای آزمایش به من نگاه کند و بخرد آنها از فروش هر کارگزار چینی اجتناب می کنند. این راه حل کامل من می خواهم چیزی جدید با شرکتی که خواهان مهندسان به ایالات متحده است، بیرون بیایم. این شرکت بخشی از Obdstar بود که بیشتر کالاها را در آنجا فروخت. پس از شکست، آنها بر روی تشخیص سنگین تمرکز می کنند. من سال گذشته در لاس وگاس رفتم، در کنار سما تشخیص داده شد. من با شرکت و مهندسین آنجا ملاقات می کنم، آن روز معامله ای انجام دادم. Xtooltech آن روز یاد می گیرید که در تشخیص وجود دارد و رقابت بسیار زیادی در تشخیص وجود دارد و در immobilizer بسیار کم است. من تلاش می کنم تا ابزار را بهتر کنم، من متوقف نشده ام.

هدف من این است که در حال توسعه و بهبود ابزار وجود داشته باشد (هیچ پولی وجود ندارد که Xtooltech به من بدهد). کن صاحب سعی کرده است که برای کارم پرداخت کند و من امتناع می کنم. ماموریت من این است که آن را یک ابزار عالی بسازید .. پاداش من برای یادآوری است.


PS: برای داشتن محصولات اصلی Xtooltech، توصیه www.blog.xtooleshop.com که خدمات و پست های فنی را ارائه می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.