EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool
EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool

بازخورد در مورد xtool iOBD2 و VAG401

1) نظرات در مورد اسکنر MINI iOBD2:

XTOOL IOBD2 را به دو دلیل دوست دارم:

این کاملا در 2013 مرسدس کار می کرد! من می توانم کد "ارتباط غیر قابل تشخیص" را از انتقال و خواندن هشدار باز کنم. این همسر من یک سفر 50 دلار به نمایندگی را نجات داد!

و هر دو برنامه Android و iOS Torque برای کاربر رایگان هستند! شبیه سایر محصولات مشابه نیست، آنها علاوه بر این برای برنامه هزینه می کنند.


این اجازه می دهد تا من به دانستن اقتصاد سوخت فوری، مصرف سوخت سفر ... داده های زنده تقریبا در زمان واقعی است. حتی می تواند کدهای موتور را بخواند و آنها را پاک کند. کد های DTC با توضیح کامل آمده است. من از XTOOL iOBD2 برای اتومبیل های زیر استفاده می کنم. OK:


من آن را در Porsche Cayenne GTS 2013 آزمایش کردم و کار خوبی کردم. بعد از اینکه من در مورد Mitsubishi Eclipse 1995 آزمایش کردم و همچنین خوب بودم!

این واقعا آسان برای استفاده است! فقط آن را به پورت OBD خودرو وصل کنید، برنامه Torque را باز کنید، بلوتوث جفت شده و اطلاعات مربوط به خودرو را در اختیار داشته باشید. این آزمایش در iPhone 6s Plus بلوتوث 4.0 تست شده است!

خودرو من 1997 BMW 318i 4 درب موتور روشن موتور را روشن کرد. من این XTOOL IOBD2 را امتحان کردم تا 3 کدهای خطا، 2 مشکل را که من میدانستم و 3 موردی که من در موردش نفهمید خواندم. سپس کد را پاک کرد و نور موتور را با موفقیت خاموش کرد!

موتور خدمات به زودی نور بر روی BMW X3 من وارد شد و فروشنده می خواست 144 دلار فقط برای تشخیص هزینه کند. در عوض من این XTOOL IOBD2 Mini را خریدم و به من کمک کرد تا مسئله را با solenoid اگزوز شناسایی کنم و خودم را بدون رفتن به فروشنده حل کنم.


2) بررسی در مورد ابزار تشخیصی OBD XTOOL VAG401 آنلاین خریداری شده است

"Xtool VAG401 اسکنر ابزار ضروری و معامله واقعی برای صاحبان خودرو VAG است" "VAG401 فقط رسما VCDS را از آب به هر حال من به هر حال." چرا کاربران گفتند که؟ این وبلاگ Xtool VAG401 را برای بررسی شما نشان می دهد.

 http://blog.xtooleshop.com/

این کپی / دست کشیدن ابزار VAS 5051 VW / Audi است که هزاران دلار هزینه دارد. تا به حال به نظر می رسد که به طور کامل عملکردی معادل با برخی از انتخاب های سریع "توابع معمول موجود در منوی اصلی بدون نیاز به شیرجه رفتن عمیق به ماژول ها.

من برای 5500 اسکنر XTOOL VAG401 55 دلار پرداخت کردم، کار بسیار خوبی انجام داد! شما باید بدانید که چه کاری انجام می دهید، اما از نان بریده شده بهترین چیز است. (پس از VCDS اما مانند 1/5 از قیمت آن!) من ماشین های VW و من باید بگویم که ارزش خود را در طلا برای صاحبان VW و DIYers.

من یک آئودی را در سال 2001 دارم، با تعلیق هوا فعالیت می کند. من می توانم همه چیز را به تعلیق هوا با VAG401 که می توانم با VCDS انجام دهم انجام دهم. و این ابزار به من کمک می کند تا سرعت سنج را به آسانی تغییر دهم. این ابزار معامله واقعی است!

من فقط مال من هستم هیچ نشانه ای از نحوه استفاده از آن به درستی در ابتدا نبود، اما در نهایت، من 2 فلاش روی تار، نور SRS و نور ABS پیدا کردم. SRS نیاز به تنظیم مجدد (از زمانی که من فرمان را عوض کردم و ABS نیاز به یک سنسور سرعت چرخ عقب 14 دلار برای تعمیر 2 چراغ). به ارزش هر پنی!

این قطعا الاغ برای recoding ضربات. اولین چیزی که من انجام دادم وقتی من بودم، ویندوز با Recode remote FOB بود. من کمتر از یک دقیقه طول کشیدم همچنین قادر به فعال کردن SDS (تشخیص صدا) در 2012 A5 Cab با استفاده از این ابزار حرفه ای VAG401 بودم.

http://www.eobdii.fr/


این وبلاگ اداری است که به اشتراک گذاری اخبار، اطلاعات، به روز رسانی و غیره به اشتراک گذاری xtool

http://blog.xtooleshop.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.