EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool
EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool

OBDSTAR H100 تنظیم مجدد VW Polo 2006 کیلومترشمار راهنمای

OBDSTAR H110 یک برنامه حرفه ای VW / Audi / Skoda / Seat Keyboard و ابزار تصحیح کیلومتر شمار است. در این پست به شما یک فرآیند در مورد چگونگی بازنشانی OBDSTAR H110 از سال 2006 VW Polo را به شما خواهد داد. اینجا برویم ...

اولین داشبورد سال 2006 VW Polo را نشان می دهد

OBDSTAR H110 را با VW Polo وصل کنید و سپس را انتخاب کنید VEHICLE

انتخاب CLUSTER CALIBRATE
3

سپس مدل خودرو را با توجه به مدل خودرویی که می خواهیم برنامه را انتخاب کنیم، انتخاب کنید.
در این راهنمای VW -> VW V31.59 را انتخاب کنید
پس از آن، دو بخش برای انتخاب وجود دارد: انتخاب از نوع یا انتخاب از وسیله نقلیه
را انتخاب کنید از خودرو، و سپس پیدا کردن پولو
5
در این فرآیند، ما از خط VDO K استفاده می کنیم که وابسته به نوع چیپ داشبورد خودرو است.
6
پس از برقراری ارتباط، OBDSTAR H110 می تواند مسافت پیموده شده VW را بخواند، مسافت مسافت فعلی 4192 کیلومتر به عنوان ضربه نشان داده می شود:
7
و مسافت پیموده شده در داشبورد VW نشان می دهد:

به عنوان مثال وارد مسافت پیموده شده 20000 شوید
9
پس از اینکه روی صفحه نمایش ظاهر شد، پایان به این معنی است که کیلومتر شمارنده بازنشانی می شود.
10

مسافت پیموده شده با موفقیت تنظیم مجدد شد! مسافت پیموده شده جدید 20001 کیلومتر است. نتیجه یک حاشیه خطای 1 کیلومتر است.
11

HOT SALE

OBDSTAR BT06 راهنمای استفاده از گام به گام

گام به گام نحوه استفاده از OBDSTAR BT06 تستر باتری خودرو.


دستگاه OBDSTAR BT06 را با باتری وصل کنید
تست باتری را به باتری وصل کنید. گیره قرمز برای گیره مثبت، سیاه و سفید برای منفی. این رابط کاربری را روی صفحه نمایش نشان می دهد.
ولتاژ باتری مورد آزمایش باید کمتر از 6.0 ولت باشد و آزمایش عادی انجام نشود؛ برای ادامه ادامه دهید.

با توجه به سرعت دستگاه، در جهت مناسب انتخاب کنید
مرحله 1: وضعیت آزمایش را انتخاب کنید
این نشان می دهد که اگر باتری در داخل وسیله نقلیه با بار متصل شده است. اگر چنین است، [داخل خودرو] را انتخاب کنید. اگر نه، [وسیله نقلیه خارج] را انتخاب کنید.

مرحله 2: دولت را انتخاب کنید
این نشان می دهد که اگر شارژ باتری تمام شده است. اگر چنین است، [پس از اتمام] را انتخاب کنید. اگر نه، [قبل از اتهام] را انتخاب کنید.


مرحله 3: نوع باتری را انتخاب کنید
این به نوع باتری اشاره دارد. به طور کلی، باتری معمولی را انتخاب کنید.

مرحله 4: استاندارد ورودی را انتخاب کنید
این به کارخانه معروف استاندارد برای باتری اشاره دارد که در سمت راست بالا یا باتری پیشین نشان داده شده است. استانداردهای مشخص شده مانند CCA، JIS و غیره را انتخاب کنید
اگر استانداردی وجود نداشته باشد، لطفا استاندارد GB و مقدار Ah را برای تست وارد کنید. خطا هنگام انتخاب استاندارد GB کمتر خواهد بود.

مرحله 5: ظرفیت امتیاز را انتخاب کنید
این اشاره به کارخانه شروع استاندارد در حال حاضر، که در سمت راست بالا یا باتری جلو نشان داده شده است. مانند 55B24.

مرحله 6: شروع به تست کنید

تفسیر نتایج تست

نکته:
توجه: برای بعضی از باتری های کم عمق (وسیله نقلیه برای مدت طولانی استفاده نمی شود، باتری ها در زمان شارژ نمی شوند، باتری در فقدان عمیق قدرت است چرا که چراغ و درب را خاموش نمی کند که می تواند وسیله نقلیه را خاموش کند و غیره)، وجود خواهد داشت سریع "لطفا جایگزین باتری". برای این نوع از باتری، لطفا با مشت ساز تولید کننده باتری مشورت کنید و جایگزین کنید و شارژ باتری را طبق روش ارائه شده توسط سازنده، و سپس شروع به آزمایش کنید.
شروع به آزمایش سیستم
مرحله 1: پس از اتمام آزمایش باتری، برای ورود به آزمون سیستم شروع، اگر حالت تست داخل وسیله نقلیه همانطور که در زیر نشان داده شده است، [OK] را فشار دهید.

مرحله 2: موتور را طبق فورمه شروع کنید و دستگاه تست سیستم شروع را به طور خودکار به پایان برساند و نتیجه را نشان دهد.



مرحله 3: نتیجه تست شامل زمان شروع، ولتاژ شروع و ولتاژ (به طور کلی شروع ولتاژ پایین تر از 9.6v غیر طبیعی است، بالاتر از 9.6v طبیعی است.)
 
مرحله 4: اگر آزمون سیستم شروع غیر طبیعی باشد، نتایج آزمون باتری نمایش داده می شود.

به این ترتیب پرسنل تعمیر و نگهداری می توانند به سرعت وضعیت کلی سیستم شروع را با توجه به این داده ها تعیین کنند.
آزمون سیستم شارژ

(1) پس از شروع آزمون سیستم به پایان رسید، لطفا برای تایید آزمایش سیستم شارژر وارد شوید و با توجه به فوریت کار کنید و لطفا "تا 3000 RPM را خیس کنید و برای 5 ثانیه نگه دارید"

(2) پس از اتمام آزمایش، دستگاه ولتاژ شارژ، ولتاژ بار و ولتاژ دیود را نشان می دهد که در زیر نشان داده شده است.


توجه: اگر دستگاه نمی تواند سرعت موتور را تشخیص دهد، احتمالا با رگولاتور موتور یا خرابی اتصال با باتری چیزی اشتباه است. اگر دستگاه نتواند ولتاژ شارژ را تشخیص دهد، دستگاه می تواند سرعت تست موتور را از دست بدهد، سپس نتیجه "بدون ورودی ولتاژ" را نشان می دهد. لطفا اتصال بین مهندس و باتری را بررسی کنید و سپس دوباره آزمایش کنید.

نتایج برای آزمون سیستم شارژ

ولتاژ شارژ: طبیعی است
سیستم شارژ نشان می دهد که خروجی ژنراتور عادی است و هیچ مشکلی شناسایی نمی شود.

ولتاژ شارژ: کم
ولتاژ شارژ ناکافی سیستم شارژ
لطفا بررسی کنید آیا کمربند ژنراتور سوار یا قطع شده است، بررسی کنید که آیا اتصال بین ژنراتور و باتری طبیعی است یا خیر.
اگر کمربند و مدار انتقال به خوبی وصل شده باشد، لطفا با توجه به پیشنهاد سازنده، ژنراتور را رفع نمایید.

ولتاژ شارژ: بالا
ولتاژ خروجی ژنراتور بسیار بالا است.
همانطور که اکثر ژنراتورها در خودروها از یک تنظیم کننده داخلی استفاده می کنند، باید مجموعه ی ژنراتور را جایگزین (بعضی اتومبیل های قدیمی تر که از تنظیم کننده های خارجی استفاده می کنند، لطفا مستقیم تنظیم کننده را جایگزین کنید).
حد معمول محدودیت ولتاژ بالا در تنظیم کننده خودرو 14.7v است. باتری بیش از حد شارژ می کند باتری را از طریق شارژ می گیرد، بنابراین عمر باتری را کاهش می دهد و باعث سوء عملکرد می شود.

بدون خروجی ولتاژ:
خروجی ولتاژ ژنراتور مشخص نشده است. بررسی جدول آیا اتصالات ژنراتور و کمربندهای ژنراتور طبیعی هستند.

آزمایش دیود:
تستر می تواند تشخیص دهد که آیا دیود طبیعی است با شارژ شکل موج فعلی. اگر ولتاژ موج دیود خیلی بالا است، حداقل یک دیود آسیب دیده است، لطفا دیود را بررسی و جایگزین کنید. تا کنون، آزمون کامل شده است.

http://www.eobdtool.co.uk


obdstar ارائه:
OBDSTAR X300 DP Pad و OBDSTAR X300 Pro3 کلید اصلی و OBDSTAR H100 و غیره

XTOOL VAG401 تشخیص 2002 آئودی TT راهنمای تنظیم گشتاور

چگونه به برنامه Audi TT 2002 Adaptation Body Throttle توسط XTOOL VAG401. در اینجا راهنمای شماست.


1. پرش به سیستم تشخیصی.



3. Engine


4. Xtool VAG401 is connecting to the engine of  2002 Audi TT.


5. Reading system information...



6. Checking the code read itself.


7. Data block Measurement


8. Input Channel Number (0-255



9.Basic settings.


10. Electronic Throttle, you can see the adaptation is running, the sensor reading is changing...
2

پست اصلی: http://blog.xtooleshop.com/2002-audi-tt-throttle-body-adaptation-succeed-with-xtool-vag401/


تشکر برای خواندن


www.xtooleshop.com


XTOOL EZ500 سیستم کامل، همانند ps80

رایگان! OBDSTAR X300 DP در حال حاضر اضافه شده BMW FEM برنامه BDC BDC

خبر خوبی برای بسیاری از کارگاه ها و DIYer است که نسخه به روز رسانی جدید OBDSTAR X300 DP پد جدید اضافه شده عملکرد BMW FEM BDC به صورت رایگان.
به روز رسانی جدید می تواند بر روی هر دو بسته  OBDSTAR X300 DP PAD پد استاندارد و بسته OBDSTAR X300 DP کامل بسته

در اینجا ما برای توابع، روش و لیست پشتیبانی می کنیم.

BMW FEM / BDC برنامه ریزی کلیدی
عملکرد:
BMW FEM / BDC
برنامه ریزی 1.Key
● اطلاعات کلیدی
● پیش پردازش برنامه ریزی کلیدی
مرحله 1: نسخه پشتیبان تهیه کد
مرحله 2: پشتیبان گیری داده های اصلی EEPROM
مرحله 3: نوع داده خدمات داده
مرحله 4: نوشتن حالت سرویس
مرحله 5: برنامه نویسی ماژول FEM / BDC
مرحله 6: بازگرداندن داده های اصلی EEPROM
مرحله 7: بازگرداندن اطلاعات کد
      ● افزودن کلید
      ● انهدام کلیدی
      ● مقدمه تابع
      ● راهنمای عملیات
2. عملکرد دیگر
● فعال بودن کلید
● کلید غیرفعال
● وضعیت کلیدی
● فرکانس کلیدی
● خواندن INS
● خواندن DTC
● DTC تفکر

BMW FEM / BDC کلید برنامه ریزی لیست پشتیبانی:
سری شاسی سال
1 F20 / F21 2011-2017
2 F22 / F23 / F45 / F46 2014-2017
3 / GT F34 / F35 2012-2017
4 F30 / F31 / F32 / F33 / F36 2014-2017
X5 F15 2014-2017
X6 F16 2014-2017
OBDSTAR X300 DP Update
نکته: به روز رسانی بالا فقط مناسب OBDSTAR X300 DP Pad اصلی است که می تواند به صورت آنلاین به روز شود.

اکنون با پیروی از دستورالعمل به روز رسانی X300 DP Pad، دستگاه خود را به جدیدترین نسخه ارتقا دهید.

راه اندازی X431 V + PRO3
CGDI مرسدس بنز کلید

www.eobdtool.co.uk