EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool
EOBDTOOL

EOBDTOOL

Auto Diagnostic Tool

Real MB ستاره C5 با نرم افزار مهندس نرم افزار داخلی HDD + هارد قابل حمل

100٪ Real MB Xentry Star C5 همراه با هارد دیسک قابل حمل HDD داخلی قابل حمل است. به جای C5 قدیمی با استفاده از نرم افزار C4 Internet، این Real MB Star C5 دارای نرم افزار کامل C5 است. و برای جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های جدید بنز C5، لطفا حرکت به جلو.

ابتدا تصویری از MB Star C5 ارسال کنید:

V2017.09 MB Star C5 Xentry SD Connect 5 DoIP Wifi Mercedes Benz Diagnostic Tool with Engineer Software


ویژگی واقعی MB ستاره C5:

1. آن را در سخت افزار و نرم افزار بسیار بهبود می بخشد.

2. با نرم افزار مهندس

3. همراه با یک دیسک داخلی و یک هارد دیسک قابل حمل.

4. بدون کامپیوتر می آید

5. بدون محدودیت نام تجاری کامپیوتر تا زمانی که کامپیوتر دارای حداقل 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی حداقل و در حال اجرا ویندوز 7 - 32 بیتی یا ویندوز 8 - 32 بیتی.

6. به روز رسانی: برای به روز رسانی معمول، فروشنده ارسال فایل های به روز رسانی به کاربر برای به روز رسانی؛ برای به روز رسانی خاص، کاربر قرار است دیسک را به فلش بازگرداند.

7. ارتباط واقعی مگابایت ستاره C5: از طریق Wlan (IEEE802.11 a / b / g / n2.4 + 5GHZ)

8. سیستم صدور مجوز بازنویسی می شود - در حال حاضر پروانه ها در سرورهای MB ذخیره می شوند - هر گونه تغییر مجوز در هنگام اتصال به شبکه اینترنت توسط مجتمع پخش می شود.


چرا Xentry باید خرید کند؟

پس از 2015، تمام تجهیزات تشخیص ستاره دیگر پشتیبانی نمی شود. این بدان معنی است که هیچ اطلاعات به روز رسانی تشخیصی برای جدیدترین اتومبیل ها و سیستم های آنها وجود ندارد. فقدان امکان برنامه نویسی و برنامه نویسی واحدهای الکترونیکی به علت کمبود سطح داده های نرم افزار در دستگاه، از داده های موجود در واحد کنترل الکترونیکی خودرو.

در پایان سال 2014، در میان نمایندگی، تقریبا همه آنها که قبلا ستاره تشخیص Compact4 را با SDConnect DoPP توزیع شده تقریبا رفته بودند. در عوض، نمایندگی مجاز به انتخاب کیت Xentry Kit که شامل آخرین Xenry Connect Multiplexers و قرص Xentry Tab از پاناسونیک است. قرص های سفارشی ساخته شده اند و همچنین دارای نسخه "غیر نظامی" هستند - پاناسونیک Toughbook CF-D1 که دارای تنظیمات قوی تر است اما عمر باتری کمتر از Xentry Tab اصلی است.

صادقانه به نظر می رسد بیش از حد برای استفاده از Xentry Tab استفاده نمی شود. در حالی که برای نمایندگی مجاز و فروش، لازم است.


و در مورد سرویس کارگاه؟

بدون شک تبلت از پاناسونیک خوب است در حالیکه قیمت خیلی زیاد است. هزینه قرص ژاپنی برای خرید قطعات هشت لپ تاپ جدید و یا قرص های دیگر از تولید کنندگان واقعی است.

بنابراین، ما پیشنهاد می کنیم Xentry را از ما بخرید، سپس خودتان لپ تاپ را خریداری کنید. نرم افزاری که مدیریت Xentry Connect را می توان بدون هیچ گونه مشکلی در هر رایانه ای که دارای نسخه 32 بیتی ویندوز 7، ویندوز 8 یا ویندوز 10 است نصب شده است. با Xentry Connect خود روشن است - هیچ جایگزینی وجود ندارد.

پس از همه، در این انتخاب دلایل زیادی وجود دارد که باعث تشویق فرد به تصمیم گیری می شود. اصلی ترین چیز این است: از سال 2015، Xentry Connect C5 چند منظوره تشخیصی، تنها مورد استفاده در نمایندگی ها می شود.

بنابراین، با خرید این تجهیزات، شما پیشرفتی را پشت سر گذاشته اید. شما در بهترین کار خود که امروز در دسترس شماست استفاده می کنید. هر کلاینت شما، با چشمان خود که در کار شما می بیند از همان وسیله ای که در ایستگاه خدمت خود مشاهده کرده است استفاده می کند، متوجه خواهد شد که تصمیمی درست در اختیار متخصصان خود قرار داده است.


اینMB SD C5 با نرم افزار مهندس در حال حاضر فروش در eobdtool.co.uk با قیمت 1095 EURO. اگر علاقه دارید، می توانید آن را مشاهده کنید.


یکی دیگر از برنامهنویسان کلیدی پیشنهاد کرد: Lonsdor K518ISE

برای ابزار MB Key، لطفا CGDI MB را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.